kanis!

Hej,på lördag till söndag så har mina bröder en hockycup i skelläfteå.
Jag tänkte igentligen följa men när jag härde att kanis skulle öppna så ville jag häldre fara dit.
Så jag kommer att sova hos min mormor från imorgon till på söndag.
Tänkte igäntligen sova hos hon från lördag till söndag men Emil och Erik skule fara 8 på morgonen på lördag och då årkar jag inte stiga upp så då sover jag hos mormor:D
Så jag ska fara med Jonna till kanis på lördag, vi ska mötas där kl,.11,00!
Jag ska åka snowbord och jonna ska åka slallom:D (LÄNGTAR SÅ JÄKLA MYCKET).

Idag så har vi ätit hos mormor, och så har jag träfat min kusin som bara är 3 veckor gammal, jag har set hon förut men!


Ja nu har jag inte så mycket mer att säga men jag ska försöka att göra ett blogginläg imorgon:D Men jag tror att jag ska ta med mig datorn till mormor men vi får se.



Puss och kram anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0